Ez miez?

Gasztro témájú énblog. Harmincas éveiben járó informatikus felfedezi a gasztroblogokat és főzni kezd. Első suta lépések a konyhában, a rántotta - zacskós leves - főtt virsli háromszögön túl. Tanulságok szintén kezdő szakácsoknak.
Bővebben ugyanez itt...

Feedek

xml, rss

Adsense

Utolsó kommentek

  • az igazi medwe: @Cook kapitány: kösz, kipróbálom :-) (2010.03.10. 10:07) Görögségek
  • Cook kapitány: Normál méretű hűtő (talán 160 literes?). Egy polcot szoktam kivenni, a kispárnahuzat felső végét á... (2010.03.10. 08:46) Görögségek
  • az igazi medwe: Mekkora hűtőben lehet egy közel egykilónyi tejtermékkel töltött kispárnát felakasztani? És ott is ... (2010.03.09. 23:40) Görögségek
  • StopSzmog: A Chicken tikka masala vagy a Mole nem feltétlenül csípős. (2009.03.27. 21:43) A mindenevők százas listája
  • Miner.hu: Elnézést, hogy itt zavarlak, de nem találtam más jellegű elérhetőségedet. Mint gasztrobloggernek, ... (2008.12.04. 19:54) A mindenevők százas listája
  • Utolsó 20

Licenc


Minden jog fenntartva.
A képek és a szöveg felhasználásához írásbeli engedély szükséges (ezt normális kérés esetén megadom).


Utálom az ilyen jogi izét, de úgy tűnik szükség van rá ezért, ezért, és ezért.

2008.04.26. 18:23 Cook kapitány

Miért?

Mint a férfiak nagy többsége, harmincéves koromra én sem tanultam meg főzni, pedig már jópár éve egyedül élek. Délben a munkahelyen eszem, vacsorára pedig mindig elég volt valami zsölme+felvágott kombó, esetleg egy rántotta vagy főtt virsli.

Pár hete teljesen véletlenül belefutottam a lenti videóba és kíváncsi lettem. Azt hittem tudok jó rántottát csinálni, épp ezért szerettem volna kipróbálni. Így is lett, a végeredmény pedig megváltoztatta az életemet. :-) Ez a rántotta lágy, krémes, habkönnyű és nagyon finom volt, én pedig rájöttem, hogy én is tudok otthon finom ételeket készíteni. Innen már csak egy nagyon kis lépés volt hogy az RSS readeremet telepakoljam gasztroblogokkal és esténként lelkesen kotyvasszak, több-kevesebb sikerrel.

Ebben a blogban a tapasztalataimról fogok írni, hol rontottam el egy-egy ételt, mi sikerült tökéletesen. Azoknak lehet érdekes a blog, akik szintén nem tudják, hogy a leveles tészta és a rétestészta ugyanaz-e, hogy minél több buktatót kerüljenek el. Saját receptek egy ideig biztosan nem lesznek, egyelőre örülök ha valamit nem rontok el. :-)

A hozzászólásokat, jótanácsokat előre is köszönöm.

2 komment

Címkék: általános


A bejegyzés trackback címe:

https://rantotta.blog.hu/api/trackback/id/tr60443404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mókus 2008.07.16. 02:00:38

Hátha főzöl feleséget is magadnak, lol.

Cook kapitány 2008.07.16. 12:14:18

Hát, ahhoz nincs recept... :-)
süti beállítások módosítása