Ez miez?

Gasztro témájú énblog. Harmincas éveiben járó informatikus felfedezi a gasztroblogokat és főzni kezd. Első suta lépések a konyhában, a rántotta - zacskós leves - főtt virsli háromszögön túl. Tanulságok szintén kezdő szakácsoknak.
Bővebben ugyanez itt...

Feedek

xml, rss

Adsense

Utolsó kommentek

  • az igazi medwe: @Cook kapitány: kösz, kipróbálom :-) (2010.03.10. 10:07) Görögségek
  • Cook kapitány: Normál méretű hűtő (talán 160 literes?). Egy polcot szoktam kivenni, a kispárnahuzat felső végét á... (2010.03.10. 08:46) Görögségek
  • az igazi medwe: Mekkora hűtőben lehet egy közel egykilónyi tejtermékkel töltött kispárnát felakasztani? És ott is ... (2010.03.09. 23:40) Görögségek
  • StopSzmog: A Chicken tikka masala vagy a Mole nem feltétlenül csípős. (2009.03.27. 21:43) A mindenevők százas listája
  • Miner.hu: Elnézést, hogy itt zavarlak, de nem találtam más jellegű elérhetőségedet. Mint gasztrobloggernek, ... (2008.12.04. 19:54) A mindenevők százas listája
  • Utolsó 20

Licenc


Minden jog fenntartva.
A képek és a szöveg felhasználásához írásbeli engedély szükséges (ezt normális kérés esetén megadom).


Utálom az ilyen jogi izét, de úgy tűnik szükség van rá ezért, ezért, és ezért.

2008.05.31. 23:18 Cook kapitány

Focaccia

Már nagyon régóta tervezem, de most végre megcsináltam CookingStar focacciáját. Kezdem azt hinni, hogy tudok főzni (muhaha... :-) ), mert minden úgy ment, ahogy a nagy könyvben, ill. a receptben meg vagyon írva. Na jó, majdnem. ;-) Kellett kicsit improvizálnom, mert nem volt elég a koktélparadicsom, ezért a köztes helyeket olajbogyóval töltöttem ki. Annyira jó lett ettől, hogy legközelebb szeritem ki is hagyom a paradicsomot. :-) Ja és a 40 perc helyett nekem kb. 15 perc alatt megsült, de ezt betudom annak, hogy már megint nem tudtam beállítani a sütő hőmérsékletét. A lényeg, hogy a végeredmény jó lett.

Sütés előtt:


Sütés után:

Jó lett. :-)

5 komment

Címkék: tökéletes sós tészta főétel


A bejegyzés trackback címe:

https://rantotta.blog.hu/api/trackback/id/tr65497069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cookingstar · http://www.cookingstar.blogspot.com 2008.06.03. 08:37:21

:)))

Ez a 15 perc mókás, lehet hogy az én sütőmmel nem stimmel valami:)

Tejjelkifli 2008.06.04. 15:44:41

Viszont tényleg nagyon jól néz ki!

Cook kapitány 2008.06.04. 16:07:54

Én inkább azt hiszem az én sütőm a hunyó és volt vagy 300 fok bent :-). Képtelen vagyok normálisan szabályozni, a hőmérsékletmérés úgy történik, hogy megnézem mekkora a láng és saccolok egyet. :-)) Júliustól új lakás, majd ott. :-)


Tejjelkifli: kösz. :-)

Nori 2008.06.30. 18:39:27

Meseszépen sikerült, szerintem a sütő állíthatóságában rejtőzik a probléma..a miénk is bibs,mindig 220c állítom mert ha kisebben van csak kiszárít mindent,akármit is ír a recept..figyelem mikor kész,mást nem tudok csinálni:-)

endivia · http://konyhapult.blogspot.com/ 2008.07.14. 13:23:25

Ez meseszép!!! Gondolom mesefinom is. Az olajbogyó nagyon jó ötlet volt!
(Cookingstar - nem sértésképpen, de ez még a tiednél is incsiklandóbban néz ki!)
süti beállítások módosítása